LET OP: ENORME DRUKTE EN MAATREGELEN I.V.M. COVID19

Klik hier voor meer info en wat dit voor je bestelling betekent
  • Bestellen, wijzigen of annuleren | Asianfoodlovers.nl

Bestellen, wijzigen of annuleren

 

Advies

Wij begrijpen dat je wat onbekend bent met een aantal van onze Aziatische producten. Dat geeft niet! Wij voorzien je graag van advies zodat jij geen vragen meer hebt en weet waar je aan toe bent. Je kunt ons altijd via whatsapp, mail, chat of telefoon bereiken voor advies.

Bestelling plaatsen

Een bestelling plaatsen is makkelijk in vier stappen:

  1. Kies de producten; Zoek naar het product dat je wilt kopen. Leg het dan via de grote oranje knop in je winkelwagen. Je kan nu verder winkelen of verder gaan met bestellen;

  2. Afrekenen als bezoeker of inloggen; Heb je een account? Als je inlogt op je AFL-account gaat bestellen sneller en gemakkelijker! Nog geen account? Het is ook mogelijk om zonder account te bestellen, je moet dan wel je gegevens invullen. Ben je van plan om vaker te winkelen bij ons? Dan raden we je aan om een account te maken;

  3. Kies je bezorgvoorkeur; Thuis bezorgen op je deurmat of ophalen bij de dichtstbijzijnde winkel? Kies uit verschillende bezorgopties;

  4. Controleren en betalen; Kies uit één van onze velen betaalmethoden. Controleer nogmaals of alles klopt. Nu is het nog een kwestie van betalen. Bedankt! Je bestelling is geplaatst. Wij voorzien jou van een bevestiging mail en een code om je bestelling te volgen.

 

Bestelling wijzigen of annuleren


Heb je nog twijfels, of ben je van gedachten veranderd? Dat is helemaal geen probleem. Het is wel belangrijk om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, want zodra het pakket verstuurd is kunnen wij de bezorger niet meer tegenhouden!

  1. Heb je de verzendbevestiging nog niet ontvangen?
  2. Bel onze klantenservice: 045 533 82 33!

  1. Heb je de verzendbevestiging wel ontvangen?
  2. Is de bezorger al langs geweest?
    • Nee, weiger het pakket aan de deur;
    • Ja, stuur het naar ons retour volgens de retourvoorwaarden. (www.asianfoodlovers.nl/klantenservice/retouren-en-service).

Voorraadstatus

Wij willen graag zo duidelijk mogelijk zijn. In de meeste gevallen zijn onze producten ook op voorraad. Echter, lopen wij zo nu en dan tegen problemen aan (dat gebeurd eenmaal met het importeren van deze speciale producten uit Azië). Het kan voorkomen dat door productieproblemen artikelen tijdelijk niet leverbaar zijn. Wij proberen dit zo goed als mogelijk te communiceren.

Het kan soms voorkomen dat een besteld artikel alsnog niet op voorraad is. In dit geval ontvang je van ons een mailtje, in overleg kunnen wij een alternatief aanbieden of het bedrag terugstorten. Hier doen wij helemaal niet moeilijk over!

Menu