Bestellen, wijzigen of annuleren
Advies
Wij kunnen begrijpen dat je wat wellicht wat onbekend bent met een sommige van onze Aziatische producten. Dat geeft niet! Wij helpen je graag! Je kunt ons altijd via e-mail, telefoon, Whatsapp of social media bereiken voor advies.
Bestelling plaatsen
Een bestelling plaatsen is niet moeilijk en doe je als volgt in vier stappen:
- Kies de producten; Zoek naar het product dat je wilt kopen. Leg het dan via de grote oranje knop in je winkelwagen. Je kan nu verder winkelen of verder gaan met bestellen;
- Afrekenen als bezoeker of inloggen; Heb je een account? Als je inlogt op je AFL-account gaat bestellen sneller en gemakkelijker! Nog geen account? Het is ook mogelijk om zonder account te bestellen, je moet dan wel je gegevens invullen. Ben je van plan om vaker te winkelen bij ons? Dan raden we je aan om een account te maken;
- Kies je bezorgvoorkeur; Thuis bezorgen of ophalen bij de dichtstbijzijnde winkel? Kies uit de verschillende bezorgopties;
- Controleren en betalen; Kies uit één van onze velen betaalmethoden. Controleer nogmaals of alles klopt. Nu is het nog een kwestie van betalen. Bedankt! Je bestelling is geplaatst. Wij sturen je vanzelf een bevestigingsmail en zodra je pakket verstuurd is ook een track & trace link van PostNL om je pakketje te volgen.
- Heb je de verzendbevestiging nog niet ontvangen?
- Bel onze klantenservice: 045 533 82 33!
- Heb je de verzendbevestiging wel ontvangen?
- Is de bezorger al langs geweest?
- Nee, weiger het pakket aan de deur;
- Ja, stuur het naar ons retour volgens de retourvoorwaarden. (www.asianfoodlovers.nl/klantenservice/retouren-en-service).
Bestelling wijzigen of annuleren
Heb je nog twijfels, of ben je van gedachten veranderd? Dat is helemaal geen probleem. Het is wel belangrijk om dan zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, want zodra het pakket verstuurd is kunnen wij de bezorger niet meer tegenhouden!