Belangrijk: maatregelen Covid-19

Klik hier voor meer info en wat dit voor je bestelling betekent
  • Retouren & klachten | Asianfoodlovers.nl

Retouren & klachten

 

Toch niet tevreden over je product? Ook na je aankoop voorzien wij je van goede service!

Ik wil mijn product retourneren of ruilen - hoe doe ik dit?

Voor alle aankopen bij Asian Food Lovers geldt een bedenktermijn van 14 dagen nadat je het product ontvangen hebt. Binnen deze termijn kun je zonder opgave van reden je bestelling aan ons retourneren. Deze herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je of een door jouw aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om je retour zo snel mogelijk aan te melden, kun je het retourformulier downloaden en invullen. Dit retourformulier kun je zowel geprint bijvoegen als digitaal insturen. Vervolgens heb je nog 14 dagen de tijd om het product te retourneren. De directe kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant indien de reden van de retourzending Asian Food Lovers niet te verwijten valt. Betreft de reden een foutief product, kapot product, verlopen datum, of een andere fout van ons, dan vergoeden wij alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door Asian Food Lovers in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument de herroeping meldt aan Asian Food Lovers. De terugbetaling geschiedt altijd op hetzelfde betaalmiddel als waarmee de klant betaald heeft. De terugbetaling wordt gedaan zodra het retour terug ontvangen en verwerkt is. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

 

    Om een retour en terugbetaling zo snel mogelijk te laten gaan, kun je het beste de volgende stappen volgen:
  • Neem contact op met onze klantenservice. Op basis van het probleem kunnen we een passende oplossing bieden;
  • Vul binnen 14 dagen na ontvangst het online retourformulier in. Geef duidelijk aan welke oplossing je wenst;
  • Gebruik bij voorkeur de originele verpakking om het product in te pakken. Als je onze doos niet meer hebt, dan mag je het product ook in een andere doos verpakken;
  • Breng je pakket naar een postkantoor. De retourkosten zijn voor de koper, tenzij je van ons andere instructies hebt gekregen;
  • Zodra het pakket in ons magazijn is, zullen wij de door jou gekozen oplossing in gang gaan zetten.

 

Ik heb een klacht - waar kan ik terecht?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening. Maar graag lossen we dit zo snel mogelijk voor je op! Voor de snelste klachtenafhandeling neem je contact op per e-mail (info@asianfoodlovers.nl) of per telefoon (+31 45 533 82 33). Onze medewerkers van de klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar tevredenheid op te lossen.

Onze gegevens: De Vuurdoop B.V; t.a.v. Asian Food Lovers; Sperwerweg 13; 6374 AG Landgraaf; info@asianfoodlovers.nl

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kunt je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, die je kunt vinden op http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wij nemen niet deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Menu