Vragen over klachten & retouren

  • Mijn bestelling is niet compleet of bevat verkeerde producten. Wat nu?

    Wat vervelend om te horen! Het kan soms voorkomen dat we bij het verpakken van je bestelling merken dat er toch een product niet op voorraad was. Kijk daarom altijd even goed in je e-mail (en spamfilter) of we niet al een terugbetaling hebben gedaan voor het missende product. Mocht er iets anders niet kloppen aan je bestelling, laat het ons dan even weten via de klantenservice. Dan gaan we zo snel mogelijk voor je aan de slag om de fout te herstellen.
  • Heb ik garantie op mijn bestelling?

    Op etenswaar heb je geen garantie. Op elektrische producten zit vaak wel 12 maanden fabrieksgarantie. Neem altijd even contact met ons op, als je twijfels over je garantieperiode. We helpen je graag verder.
  • Kan ik mijn bestelling retourneren?

    Ongeopende producten mag je binnen 14 dagen retourneren, zonder opgave van reden. Helaas bieden wij geen gratis retourneren aan. De kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de klant. Je mag de retour sturen aan:

    Asian Food Lovers c/o LSE Venlo
    Heierkerkweg 1
    5928RM Venlo

    Let op dat je altijd je ordernummer vermeld in de retourdoos, zodat we je retour ook snel kunnen matchen met je bestelling en snel kunnen verwerken.

  • Er is iets kapot gegaan in mijn bestelling. Wat nu?

    Dat is natuurlijk vervelend om te horen. Ondanks dat we je bestelling met de grootste zorg inpakken, kan het in de verzending helaas wel eens gebeuren dat er iets kapot gaat. Maar geen nood! Laat het ons even weten en we zullen je het product vergoeden of nasturen.
Contact.png

Nog niet gevonden wat je zocht?

Neem contact met ons op! Onze klantenservice is op werkdagen geopend van 09.00 uur tot 17.00 uur.

Contact