Vragen over bestellen & bestellingen

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig. Kies de producten die je wilt bestellen en voeg deze toe aan je winkelmandje. Als je klaar bent, ga je met de winkelwagen knop naar je winkelmandje. Check hier nog een keer je bestelling en ga verder naar betalen. Vul je persoonlijke gegevens in en kies de gewenste betaal- en bezorgopties. Zodra de betaling afgerond is, gaan wij voor je aan de slag!
  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om je bestelling achteraf nog te wijzigen. Als de bestelling nog niet verwerkt is in het magazijn, kunnen we deze wel voor je annuleren zodat je zelf een nieuwe bestelling kunt plaatsen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice en we helpen je graag verder.
  • Hoe werkt het met diepvriesbestellingen?

    Diepvriesproducten kun je gewoon mee bestellen met je 'droge' producten! Wij verpakken de diepvriesproducten in een stevige diepvrieszak met daarbij schijven droogijs die ervoor zorgen dat je bestelling minimaal 36 uur bevroren blijft. Het wordt vervolgens gewoon samen bezorgt met de andere producten. Voor deze speciale diepvriesverpakking betaal je per order een toeslag van €5,95.
  • Het product dat ik wil bestellen is niet op voorraad. Kan ik het reserveren?

    Nee, het is helaas niet mogelijk om producten te reserveren. Je kunt op de productpagina je e-mailadres achterlaten, zodat we je automatisch een berichtje kunnen sturen zodra het product weer op voorraad is. Meestal geven we ook een alternatief product als optie, zodat je ook je bestelling kunt plaatsen met een alternatief product.
  • Is er een minimale bestelwaarde?

    Nee, er is geen minimale bestelwaarde. Wel betaal je tot 50€ nog verzendkosten. Boven de 50€ vervallen de verzendkosten.
  • Kan ik ook een zakelijke bestelling plaatsen?

    Asian Food Lovers is bedoeld als consumentenwebshop. Echter hebben we voor grotere bestellingen wel staffelkortingen ingericht, zodat je als (eventuele) zakelijke klant toch enige korting ontvangt bij grotere bestellingen. Het BTW nummer kun je in de laatste stap van de check-out toevoegen, waardoor je een goede BTW factuur zult ontvangen na afloop van je bestelling.
  • Is het mogelijk om zonder BTW te bestellen (BTW verleggen)?

    Nee, helaas is dat niet mogelijk. Omdat wij ons eigenlijk richten op de consumentenmarkt, hebben wij ervoor gekozen dat we onze bestellingen altijd laten afrekenen inclusief de BTW. Uiteraard krijg je wel netjes een factuur met daarop de BTW gespecificeerd, zodat de BTW teruggevorderd kan worden met je belastingaangifte.
Contact.png

Nog niet gevonden wat je zocht?

Neem contact met ons op! Onze klantenservice is op werkdagen geopend van 09.00 uur tot 17.00 uur.

Contact