Drinho is een van de frisdrankmerken van Lam Soon Group, een bekend merk in Zuidoost-Azië, dat meerdere toonaangevende merken omvat. Drinho-sojamelk is recentelijk op de markt gebracht als volledig natuurlijk product met een rijkere sojasmaak en extra voedingswaarden. In Europa wordt sojamelk van Drinho wegens EU-beperkingen verkocht als ‘sojadrankje’. Het wordt voornamelijk gezien als perfecte vervanging voor koeienmelk, omdat het dezelfde hoeveelheid eiwitten en vetten bevat. In Azië is sojamelk echter een heel gewoon en populair drankje. Het wordt standaard aangeboden door straatverkopers in Maleisië en China. Traditioneel wordt het gezoet met suikersiroop, grasgelei, gember of pandan. De nieuwste trend is om tapiocaparels (populair sinds de uitvinding van bubbelthee), gezoete rode bonen, honing of zwarte thee toe te voegen. Drinho heeft het assortiment recentelijk uitgebreid met exotische vruchtensappen, zoals lychee en wintermeloen. Drinho blijft daarmee trouw aan de gedachte om verfrissend te zijn.

Sorteer op Van hoog naar laag sorteren
Toon
Sorteer op Van hoog naar laag sorteren
Toon